Ari

Pe 20.9 illalla on junnujen päättäjäiset ja pelataan leikkimielinen 6 reiän valopallokisa. Lisätietoa kilpailukalenterista. Ilmoittaudu mukaan caddie masterille viimeistään tiistaina 17.9.

Hei,
muistakaa, että olemme siirtyneet kesän harjoitteluaikoihin. Ilmoittaudu treeneihin viimeistään edellisenä iltana in/out.
Muista, että keskiviikon pelitreeneihin klo 17-18 osioon harjoitusalueella, ilmoittautuminen Nimenhuutoon.
Peliosuuteen kentällä klo 18 -> ilmoittautuminen caddie masterille sähköpostitse, puhelimitse tai paikanpäällä, edeltävänä maanantaina klo 18.00 mennessä.
Muista myös tarkastaa, että sinulla on mukana tiitä ja palloja kun tulet kentälle pelaamaan.

Nette

JunnuCup 1, pariscramble 14.6 klo 11.00 alkaen.
Farmijunioreiden oma kilpailu. Pariscramble jossa saat valita peliparin. Lähdöt alk klo 11.00.Ilmoittautumiset NexGolfissa tai suoraan caddiemasterille.
Sinulla tulee olla pelilupa, kilpailu on 18r. Voit ilmoittautua ilman paria, valmentajat yhdistävät pelipareja.
Juniorikoordinaattori Ari Koutuaniemi voi tiedustella kilpailusta.
Tule rohkeasti mukaan hauskaan kisaan.

Ari

Hei, ilmoittautuminen talvitreeneihin on nyt auki. Linkin kautta pääset kotisivuille mistä löytyy ilmoittaumislinkit talven ryhmiin. https://helsingingolfklubi.fi/juniorit/
Minulle voi laittaa myös sähköpostia mikäli tulee kysyttävää junnut(miuku)helsingingolfklubi(piste)fi

Hei,

alustava kysely osallistumisesta talviharjoituksiin. Ilmoita osallistumisestasi tapahtumissa.

Laita itsesi in jos aiot luultavimmin osallistua talviharjoituksiin. Laita myös out mikäli et ole osallistumassa talviharjoituksiin. Harjoituksia on valinnaisesti 1 tai 2 viikossa. Päivät todennäköisesti to ilta ja/tai su iltapäivä.
Harjoitukset alkavat kun kenttäremontti on valmis ja sisäharjoittelupaikka taas avataan.

(poistettu pelaaja)

Emma Kalenius osallistuu talvitreeneihin